Even geduld a.u.b...
Even geduld a.u.b...
Dunlop Sport Maxx RT 2 225/45 R17 94 Y band

Sport Maxx RT 2

• XL
  • MFS

Autobanden - Zomer

• C
  • A
  • 68dB
  • Op voorraad
  • Gratis levering!*
  • 3 t/m 5 werkdagen
78.29
€ 78,29
per band
Ofwel 78 spaarpunten
  • Inclusief milieubijdrage van € 1,82

De Dunlop Sport Maxx RT 2 is een zomerband geschikt voor voertuigen met bandenmaat 225/45 R17 94 Y XL MFS

Dunlop heeft banden geleverd voor meer dan 300 competities en testen die werden uitgevoerd over de hele wereld. En dat alleen in 2005.
"Succes met behoud van traditie" is een uitdrukking die deze Britse fabrikant het best kenmerkt. Het is namelijk zo dat Dunlop een historische reputatie te verdedigen heeft die zeer nauw is verbonden met de uitvinding van de eerste band die niet lek kan, uitgevonden door Sir John Boyd Dunlop die zijn naam aan het merk gaf. Zie de complete beschrijving van de Dunlop Sport Maxx RT 2

Europese bandenlabel van Dunlop Sport Maxx RT 2 225/45 R17 94 Y: brandstofefficiëntie - grip op nat wegdek - externe rolgeluid C A 68 dB C1
  • Beschrijving
  • Levering en retour
  • Test Sport Maxx RT 2

• Deze band beoordelen

Leveringstermijn

De levering duurt gemiddeld 3 tot 5 werkdagen na ontvangst van de betaling.
De banden kunnen in meerdere pakketten geleverd worden. Bij de levering moet u dus het aantal geleverde banden op de leverbon aangeven.
Als u één van onze partner montagecentra voor de levering van uw banden uitkiest, neem dan AUB contact met hen op voordat u de bestelling plaatst, zodat het montagecentrum de prijzen voor uw voertuig bevestigen kan, alsook hun openingstijden.

Meer informatie over de levering vindt u hier.

Verzendkosten

Gratis levering vanaf 2 autobanden / 2 motorbanden / 2 quad banden.

Retour

De retourvoorwaarden van onze producten zijn in onze algemene verkoopvoorwaarden beschreven.

• Beschrijving
  • Levering en retour
  • Test Sport Maxx RT 2

• Deze band beoordelen
Gemiddelde score
4 8 10
(38 meningen)
15 meningen
19 meningen
1 mening
3 meningen
Op droog wegdek rijden 4.62/5 | Op nat wegdek rijden 4.27/5 | Op besneeuwd wegdek rijden 2.38/5 | Wegligging 4.50/5 | Rijcomfort 4.47/5 | Slijtage/km verhouding 3.55/5 | Geluidniveau 4.26/5 | Prijs/kwaliteitsverhouding 4.05/5
  • 10 10
    Door Alfa 147 TI driver Nederland, 6 augustus 2016
    ALFA ROMEO 147
    Best tyre ever. Far more superior then Bridgestone Potenza (+8% more fuel usage) or Turanza (+4% more fuel usage). For me most economical tyre so far with great handling and very low noise.
    Zal ik weer dezelfde banden kopen: Ja
    13 personen op een totaal van 22 vonden dit commentaar nuttig   |   Vond u dit commentaar nuttig?   Ja   Nee
  • 10 10
    Door aysc Frankrijk, 11 april 2018
    RENAULT LAGUNA 3
    Zal ik weer dezelfde banden kopen: Waarschijnlijk
    4 personen op een totaal van 6 vonden dit commentaar nuttig   |   Vond u dit commentaar nuttig?   Ja   Nee
  • 10 10
    Door Axati_75 Spanje, 2 mei 2017
    FORD MONDEO
    1 personen op een totaal van 7 vonden dit commentaar nuttig   |   Vond u dit commentaar nuttig?   Ja   Nee
  • 10 10
    Door bolo Spanje, 25 augustus 2016
    FIAT COUPE
    4 personen op een totaal van 16 vonden dit commentaar nuttig   |   Vond u dit commentaar nuttig?   Ja   Nee
  • 10 10
    Door 9eor9e Zwitserland, 25 april 2016
    MERCEDES SL-CLASS
    27 personen op een totaal van 35 vonden dit commentaar nuttig   |   Vond u dit commentaar nuttig?   Ja   Nee
  • 10 10
    Door Tester Luxemburg, 24 februari 2016
    VOLKSWAGEN GOLF V
    9 personen op een totaal van 20 vonden dit commentaar nuttig   |   Vond u dit commentaar nuttig?   Ja   Nee
  • 9.76 10
    Door Blade Runner Spanje, 12 maart 2017
    AUDI A8
    2 personen op een totaal van 7 vonden dit commentaar nuttig   |   Vond u dit commentaar nuttig?   Ja   Nee
  • 9.5 10
    Door Konstantinos Verenigd Koninkrijk, 19 augustus 2016
    AUDI A4
    8 personen op een totaal van 14 vonden dit commentaar nuttig   |   Vond u dit commentaar nuttig?   Ja   Nee
  • 9.42 10
    Door Alpine90 België, 20 juni 2018
    VOLKSWAGEN GOLF V R32
    4 personen op een totaal van 4 vonden dit commentaar nuttig   |   Vond u dit commentaar nuttig?   Ja   Nee
  • 9.42 10
    Door Yann Frankrijk, 13 mei 2017
    RENAULT MEGANE 2 RS
    22 personen op een totaal van 23 vonden dit commentaar nuttig   |   Vond u dit commentaar nuttig?   Ja   Nee
  • Beschrijving
  • Levering en retour
  • Test Sport Maxx RT 2

• Deze band beoordelen
Uw beoordeling
Opmerking Nooit getest
Uw voertuig
Indien u uw banden zou verwisselen, zou u dan dezelfde banden aanschaffen?

Even geduld a.u.b...
Even geduld a.u.b...
*Gratis levering vanaf 2 autobanden / 2 motorbanden / 2 quad banden