Even geduld a.u.b...
Even geduld a.u.b...
Michelin Alpin 5 225/45 R17 94 V band

Alpin 5

Autobanden - Winter

• E
  • B
  • 71dB
  • Op voorraad
  • Gratis levering!*
  • Levering in 24 tot 48 uur
117.37
€ 117,37
per band
Ofwel 117 spaarpunten
  • Inclusief milieubijdrage van € 1,82

De Michelin Alpin 5 225/45 R17 94 V is een hoogwaardige wintertoerband die de Alpin A4 vervangt. De band is afgestemd op compacte voertuigen, middelgrote en grote sedans. Toen uit een studie van de VUFO bleek dat 57% van de ongevallen op droge wegen plaatsvindt, greep Michelin dit aan om de prestaties van de winterbanden in natte en droge omstandigheden te verbeteren. Zie de complete beschrijving van de Michelin Alpin 5

Europese bandenlabel van Michelin Alpin 5 225/45 R17 94 V: brandstofefficiëntie - grip op nat wegdek - externe rolgeluid E B 71 dB C1
  • Beschrijving
  • Levering en retour
  • Test Alpin 5

• Deze band beoordelen

Leveringstermijn

De levering duurt gemiddeld 24 tot 48 uur na ontvangst van de betaling.
De banden kunnen in meerdere pakketten geleverd worden. Bij de levering moet u dus het aantal geleverde banden op de leverbon aangeven.
Als u één van onze partner montagecentra voor de levering van uw banden uitkiest, neem dan AUB contact met hen op voordat u de bestelling plaatst, zodat het montagecentrum de prijzen voor uw voertuig bevestigen kan, alsook hun openingstijden.

Meer informatie over de levering vindt u hier.

Verzendkosten

Gratis levering vanaf 2 autobanden / 2 motorbanden / 2 quad banden.

Retour

De retourvoorwaarden van onze producten zijn in onze algemene verkoopvoorwaarden beschreven.

• Beschrijving
  • Levering en retour
  • Test Alpin 5

• Deze band beoordelen
Gemiddelde score
4 8 10
(27 meningen)
9 meningen
14 meningen
4 meningen
Op droog wegdek rijden 4.33/5 | Op nat wegdek rijden 4.63/5 | Op besneeuwd wegdek rijden 4.33/5 | Wegligging 4.22/5 | Rijcomfort 4.19/5 | Slijtage/km verhouding 4.05/5 | Geluidniveau 3.48/5 | Prijs/kwaliteitsverhouding 3.96/5
  • 10 10
    Door Jordan .d België, 31 oktober 2015
    ALFA ROMEO 159
    Zal ik weer dezelfde banden kopen: Ja
    12 personen op een totaal van 20 vonden dit commentaar nuttig   |   Vond u dit commentaar nuttig?   Ja   Nee
  • 9.76 10
    Door AcDc Zwitserland, 18 april 2016
    PEUGEOT 3008
    8 personen op een totaal van 14 vonden dit commentaar nuttig   |   Vond u dit commentaar nuttig?   Ja   Nee
  • 9.76 10
    Door Pataujol België, 12 januari 2015
    PEUGEOT 307
    48 personen op een totaal van 52 vonden dit commentaar nuttig   |   Vond u dit commentaar nuttig?   Ja   Nee
  • 9.5 10
    Door ancy Frankrijk, 1 december 2016
    RENAULT MEGANE 3
    10 personen op een totaal van 13 vonden dit commentaar nuttig   |   Vond u dit commentaar nuttig?   Ja   Nee
  • 9.5 10
    Door Mario Italië, 13 november 2015
    VOLKSWAGEN GOLF IV
    12 personen op een totaal van 22 vonden dit commentaar nuttig   |   Vond u dit commentaar nuttig?   Ja   Nee
  • 9.34 10
    Door Ottime Italië, 22 november 2014
    ALFA ROMEO GIULIETTA
    14 personen op een totaal van 24 vonden dit commentaar nuttig   |   Vond u dit commentaar nuttig?   Ja   Nee
  • 9.26 10
    Door JDS België, 19 september 2015
    RENAULT SCENIC 2
    26 personen op een totaal van 28 vonden dit commentaar nuttig   |   Vond u dit commentaar nuttig?   Ja   Nee
  • 9.26 10
    Door Herve.46 Frankrijk, 31 december 2014
    OPEL VECTRA
    19 personen op een totaal van 28 vonden dit commentaar nuttig   |   Vond u dit commentaar nuttig?   Ja   Nee
  • 9 10
    Door Cc Luxemburg, 3 januari 2016
    BMW Serie 5 Touring
    Zal ik weer dezelfde banden kopen: Waarschijnlijk
    7 personen op een totaal van 11 vonden dit commentaar nuttig   |   Vond u dit commentaar nuttig?   Ja   Nee
  • 8.86 10
    Door Zaza Zwitserland, 7 november 2016
    FORD KUGA
    4 personen op een totaal van 5 vonden dit commentaar nuttig   |   Vond u dit commentaar nuttig?   Ja   Nee
  • Beschrijving
  • Levering en retour
  • Test Alpin 5

• Deze band beoordelen
Uw beoordeling
Opmerking Nooit getest
Uw voertuig
Indien u uw banden zou verwisselen, zou u dan dezelfde banden aanschaffen?

Even geduld a.u.b...
Even geduld a.u.b...
*Gratis levering vanaf 2 autobanden / 2 motorbanden / 2 quad banden