Even geduld a.u.b...
Even geduld a.u.b...

Conti-PremiumContact 6

• FR

Autobanden - Zomer

• C
  • A
  • 71dB
  • Op voorraad
  • Gratis levering!*
  • Levering in 2 tot 4 werkdagen
81.53
€ 81,53
per band
Ofwel 82 spaarpunten
  • Inclusief milieubijdrage van € 1,82

Maximaal remvermogen op nat wegdek en hoger kilometerrendement dankzij Safety Silica Compounds.
De geoptimaliseerde silicasamenstelling staat borg voor superieure remprestaties, vooral onder natte rijomstandigheden. Terwijl de veiligheidsprestaties maximaal blijven, kon de slijtvastheid toch aanzienlijk worden verbeterd — een traditioneel conflict in bandenontwikkeling.

Extra rijcomfort opgewaardeerd door de comfortgerichte prestatievoetafdruk.
De op slijtvastheid gerichte polymeermengeling levert een kilometerrendement op dat ruim 15% hoger ligt. Bovendien verbetert de zachte patroonstructuur het rijcomfort en het kilometerrendement, terwijl het interieurgeluid vermindert.

Sportief rijgedrag in elke auto dankzij het op rijdynamiek gerichte patroonontwerp.
Het geavanceerde macroblokdesign verzekert maximale controle en bochtenstabiliteit. Bovendien staat de asymmetrische ribgeometrie garant voor een hogere patroonstijfheid en minder blokvervorming, met als resultaat een betere grip onder invloed van de laterale krachten.

Europese bandenlabel van Continental Conti-PremiumContact 6 225/45 R17 91 Y: brandstofefficiëntie - grip op nat wegdek - externe rolgeluid C A 71 dB C1

Leveringstermijn

De levering duurt gemiddeld 2 tot 4 werkdagen na ontvangst van de betaling.
De banden kunnen in meerdere pakketten geleverd worden. Bij de levering moet u dus het aantal geleverde banden op de leverbon aangeven.
Als u één van onze partner montagecentra voor de levering van uw banden uitkiest, neem dan AUB contact met hen op voordat u de bestelling plaatst, zodat het montagecentrum de prijzen voor uw voertuig bevestigen kan, alsook hun openingstijden.

Meer informatie over de levering vindt u hier.

Verzendkosten

Gratis levering vanaf 2 autobanden / 2 motorbanden / 2 quad banden.

Retour

De retourvoorwaarden van onze producten zijn in onze algemene verkoopvoorwaarden beschreven.

Gemiddelde score
4 8 10
(15 meningen)
3 meningen
10 meningen
2 meningen
Op droog wegdek rijden 4.47/5 | Op nat wegdek rijden 4.27/5 | Op besneeuwd wegdek rijden 2.67/5 | Wegligging 4.33/5 | Rijcomfort 4.47/5 | Slijtage/km verhouding 3.29/5 | Geluidniveau 3.79/5 | Prijs/kwaliteitsverhouding 3.93/5
  • 10 10
    Door BMW E61 520d Ierland, 14 oktober 2017
    BMW Serie 5 Touring
    Zal ik weer dezelfde banden kopen: Ja
    15 personen op een totaal van 23 vonden dit commentaar nuttig   |   Vond u dit commentaar nuttig?   Ja   Nee
  • 9.42 10
    Door rgoico Spanje, 12 juli 2018
    PEUGEOT 3008
    1 personen op een totaal van 6 vonden dit commentaar nuttig   |   Vond u dit commentaar nuttig?   Ja   Nee
  • 9.42 10
    Door NEO Portugal, 29 januari 2018
    MERCEDES E-CLASS
    Zal ik weer dezelfde banden kopen: Waarschijnlijk
    11 personen op een totaal van 13 vonden dit commentaar nuttig   |   Vond u dit commentaar nuttig?   Ja   Nee
  • 8.86 10
    Door . Portugal, 19 februari 2018
    VOLVO XC70
    1 personen op een totaal van 5 vonden dit commentaar nuttig   |   Vond u dit commentaar nuttig?   Ja   Nee
  • 8.58 10
    Door Scruffy Italië, 1 november 2018
    CITROEN C4
    1 personen op een totaal van 3 vonden dit commentaar nuttig   |   Vond u dit commentaar nuttig?   Ja   Nee
  • 8.58 10
    Door Jokke België, 12 oktober 2018
    OPEL INSIGNIA COUNTRY TOURER
    Leuke band, veel grip en merkbaar comfortabeler dan de sportcontact 5 die hij samen met premiumcontact 5 vervangt. Sneeuw heeft de band nog niet gezien, maar zal in combinatie met de 4x4 aandrijving wel ok zijn en over de slijtage kan ik nog niet veel zeggen aangezien de band er nog maar een kleine 10000km opzit
    4 personen op een totaal van 5 vonden dit commentaar nuttig   |   Vond u dit commentaar nuttig?   Ja   Nee
  • 8.5 10
    Door Petrica België, 19 april 2018
    RENAULT LAGUNA 3 SPORTOUR
    Good grip
    2 personen op een totaal van 4 vonden dit commentaar nuttig   |   Vond u dit commentaar nuttig?   Ja   Nee
  • 8.5 10
    Door Alfred Spanje, 11 juli 2017
    AUDI A3
    5 personen op een totaal van 12 vonden dit commentaar nuttig   |   Vond u dit commentaar nuttig?   Ja   Nee
  • 8.28 10
    Door VW Sharan II 2014 140 CV Portugal, 27 september 2017
    VOLKSWAGEN SHARAN
    3 personen op een totaal van 9 vonden dit commentaar nuttig   |   Vond u dit commentaar nuttig?   Ja   Nee
  • 8 10
    Door G Portugal, 30 december 2018
    VOLKSWAGEN PASSAT
    Vond u dit commentaar nuttig?   Ja   Nee
Uw beoordeling
Opmerking Nooit getest
Uw voertuig
Indien u uw banden zou verwisselen, zou u dan dezelfde banden aanschaffen?

Even geduld a.u.b...
Even geduld a.u.b...
Zoek een montagecentrum bij u in de buurt
Even geduld a.u.b...
Even geduld a.u.b...
  • Accepteert de levering en de montage van banden
    Accepteert de levering en de montage van banden
  • Montagecentrum aan huis die de levering en de montage van banden accepteert
    Montagecentrum aan huis die de levering en de montage van banden accepteert
  • Accepteert uitsluitend de montage van banden
    Accepteert uitsluitend de montage van banden
  • Montagecentrum aan huis dat uitsluitend de montage van banden accepteert