Pneus Online
Alle merken tegen discountprijzen sinds 25 jaar!
Winkelmand
€ 10 ⁠00 aangeboden met Pneus Online Prime
  • 11600 montagecentra11600 montagecentra van onze partners in Europa
  • Meer dan 2M klanten bediend sinds 2001Meer dan 2M klanten bediend sinds 2001
  • 12 maanden garantie12 maanden garantie op
    de auto- en motorbanden, velgen en wielen
  • PNEUS ONLINE PRIMEPNEUS ONLINE PRIME: Directe kortingen + gratis levering

Michelin band Agilis 51

• 6-PR
  • 6-PR : Ply Rating (PR) is de aanduiding van de lastindex van een band. Het cijfer heeft niet direct met het aantal canvaslagen van de band te maken.

Banden bedrijfswagen - Zomer

• C
    Brandstofverbruik
  • A
    Grip op de weg bij regen
  • 72dB
    Geluidsemissie in decibel

De Agilis 51 band van Michelin is een verbeterde versie van zijn voorganger, de Agilis 41, en is beschikbaar in de grootste maten. Deze band verschaft een voortreffelijke wendbaarheid aan het voertuig en zorgt voor een betere tractie. Met de Agilis 51 ervaart u hetzelfde comfort met uw vrachtwagen als met een auto. Dit merk, speciaal ontworpen voor de winter, verbetert de nauwkeurigheid van het sturen, zelfs op beijzeld of besneeuwd wegdek. Deze band verschaft een goede tractie op modderige wegen. Solide koordlagen, prestatiekenmerk van Michelin, voorkomen vervorming van de band bij hoge snelheid. Om langzame en gelijkmatige slijtage van de band te garanderen, werd het loopvlak gevormd en samengesteld uit rubber op basis van silicium en voorzien van schuine groeven en lamellen. De Agilis 51 blijkt hoge prestaties te leveren gedurende het hele jaar, zowel op droog als op nat wegdek.

Leveringstijden voor: Michelin Agilis 51

De banden kunnen in meerdere pakketten geleverd worden. Bij de levering moet u dus het aantal geleverde banden op de leverbon aangeven.
    Als u één van onze partner montagecentra voor de levering van uw banden uitkiest, neem dan AUB contact met hen op voordat u de bestelling plaatst, zodat het montagecentrum de prijzen voor uw voertuig bevestigen kan, alsook hun openingstijden.

Meer informatie over de levering vindt u hier .

Portokosten voor: Michelin Agilis 51

Retourzending voor: Michelin Agilis 51

De retourvoorwaarden van onze producten zijn in onze Algemene verkoopvoorwaarden beschreven.

Gemiddelde score voor de test van de Michelin Agilis 51 autoband

4
    (32 reviews)
    9 reviews
    18 reviews
    3 reviews
    1 mening
    1 mening
    Op droog wegdek rijden 4.11/5 | Op nat wegdek rijden 3.72/5 | Op besneeuwd wegdek rijden 2.94/5 | Wegligging 4.03/5 | Rijcomfort 4.03/5 | Slijtage/km verhouding 3.95/5 | Geluidniveau 3.72/5 | Prijs/kwaliteitsverhouding 3.80/5
    • Door anonymous Nederland, 12 jun 2010
      RENAULT Trafic (CU:1200Kg)
      uitstekende band, tractie, remmen, bochtenwerk, veroorzaakt wel meer zijwind gevoeligheid. Is de enige band die ik gevonden heb die niet stuk gaat (flanken) door stress (ritten van 14 uur tegen absoluut illegale snelheden) Wagen is een 8 zitter, dus geen vracht, gechipte motor.
      Zal ik weer dezelfde banden kopen: Ja
      Op droog wegdek rijden 5.00/5 | Op nat wegdek rijden 4.00/5 | Op besneeuwd wegdek rijden 4.50/5 | Wegligging 4.50/5 | Rijcomfort 4.50/5 | Slijtage/km verhouding 4.50/5 | Geluidniveau 4.50/5 | Prijs/kwaliteitsverhouding 4.50/5
      3 personen op een totaal van 7 vonden dit commentaar nuttig  |   Vond u dit commentaar nuttig?    
    • Door VW Sharan rijder Nederland, 3 mrt 2020
      VOLKSWAGEN SHARAN
      Prima band, met andere A merk banden (waaronder Michelin primacy) onder mijn Ford Galaxy en VW Sharan heb ik hooguit 12000 km gereden voorbanden staan dan op 3. De banden leverancier’s snapte er niets van. Gelijk weer overgestapt op de Agilis, blijf met zulke zware auto’s nu maar trouw aan deze band. Ivm mijn handicap heb ik een grote auto nodig (geen inklapbare rolstoel) zijn wel duur in aanschaf maar na verhouding vele malen goedkoper als de andere omdat ze veel langer meegaan.
      Op droog wegdek rijden 4.00/5 | Op nat wegdek rijden 4.00/5 | Op besneeuwd wegdek rijden 3.00/5 | Wegligging 4.00/5 | Rijcomfort 4.00/5 | Slijtage/km verhouding 5.00/5 | Geluidniveau 3.00/5 | Prijs/kwaliteitsverhouding 5.00/5
      Vond u dit commentaar nuttig?    
    • Door anonymous Nederland, 13 mei 2012
      FORD Galaxy
      Prima band, ik gebruik deze voor mijn Ford Galaxy 2002, De prijs is echter wel aan de hoge kant.
      Op droog wegdek rijden 4.00/5 | Op nat wegdek rijden 4.00/5 | Op besneeuwd wegdek rijden 3.50/5 | Wegligging 4.00/5 | Rijcomfort 4.50/5 | Slijtage/km verhouding 4.00/5 | Geluidniveau 4.00/5 | Prijs/kwaliteitsverhouding 3.00/5
    • Door anonymous Nederland, 20 dec 2010
      VOLKSWAGEN Transporter
      Beim Berabfahren auf Schnee ist fast kein Grip vorhanden
      Zal ik weer dezelfde banden kopen: Waarschijnlijk niet
      Op droog wegdek rijden 4.00/5 | Op nat wegdek rijden 4.00/5 | Op besneeuwd wegdek rijden 0.50/5 | Wegligging 3.00/5 | Rijcomfort 4.50/5 | Slijtage/km verhouding 4.50/5 | Geluidniveau 4.50/5 | Prijs/kwaliteitsverhouding 4.00/5
    • Door anonymous Nederland, 20 mei 2010
      MERCEDES Vito 112 CDI
      ik rij al jaren op deze band maar merkt elke x weer voor het loopvlak versleten is ik de banden kan vervangen door dat ze een plat 'vlak' krijgen ,en daar door trillingen veroorzaken schijnt metaal moeheid te zijn in de gordel?
      Zal ik weer dezelfde banden kopen: Waarschijnlijk
      Op droog wegdek rijden 3.50/5 | Op nat wegdek rijden 3.00/5 | Op besneeuwd wegdek rijden 2.50/5 | Wegligging 3.50/5 | Rijcomfort 3.50/5 | Slijtage/km verhouding 1.00/5 | Geluidniveau 3.00/5 | Prijs/kwaliteitsverhouding 2.50/5
    • Door Carlosmarote Portugal, 12 apr 2016
      MERCEDES VIANO-VIANO 2
      Op droog wegdek rijden 5.00/5 | Op nat wegdek rijden 5.00/5 | Wegligging 5.00/5 | Rijcomfort 5.00/5 | Slijtage/km verhouding 5.00/5 | Geluidniveau 5.00/5 | Prijs/kwaliteitsverhouding 5.00/5
      2 personen op een totaal van 4 vonden dit commentaar nuttig  |   Vond u dit commentaar nuttig?    
    • Door nuno Portugal, 30 okt 2020
      MERCEDES Vito Tourer
      Op droog wegdek rijden 5.00/5 | Op nat wegdek rijden 4.00/5 | Wegligging 5.00/5 | Rijcomfort 5.00/5 | Slijtage/km verhouding 5.00/5 | Geluidniveau 4.00/5 | Prijs/kwaliteitsverhouding 5.00/5
    • Door mrw Spanje, 9 mrt 2018
      CITROEN JUMPY
      Op droog wegdek rijden 5.00/5 | Op nat wegdek rijden 5.00/5 | Wegligging 5.00/5 | Rijcomfort 5.00/5 | Slijtage/km verhouding 5.00/5 | Geluidniveau 3.00/5 | Prijs/kwaliteitsverhouding 5.00/5
      1 personen op een totaal van 3 vonden dit commentaar nuttig  |   Vond u dit commentaar nuttig?    
    • Door Dirk België, 24 mrt 2019
      MERCEDES VITO-VITO 2
      Op droog wegdek rijden 5.00/5 | Op nat wegdek rijden 5.00/5 | Op besneeuwd wegdek rijden 4.00/5 | Wegligging 5.00/5 | Rijcomfort 5.00/5 | Slijtage/km verhouding 5.00/5 | Geluidniveau 4.00/5 | Prijs/kwaliteitsverhouding 4.00/5
      2 personen op een totaal van 4 vonden dit commentaar nuttig  |   Vond u dit commentaar nuttig?    
    • Door virthis Frankrijk, 9 apr 2015
      VOLKSWAGEN T4
      Op droog wegdek rijden 5.00/5 | Op nat wegdek rijden 5.00/5 | Op besneeuwd wegdek rijden 4.00/5 | Wegligging 5.00/5 | Rijcomfort 4.00/5 | Slijtage/km verhouding 5.00/5 | Geluidniveau 4.00/5 | Prijs/kwaliteitsverhouding 5.00/5
      7 personen op een totaal van 10 vonden dit commentaar nuttig  |   Vond u dit commentaar nuttig?    

Beoordeel de Agilis 51 autoband

Op droog wegdek rijden
    Op nat wegdek rijden
    Op besneeuwd wegdek rijden
    Wegligging
    Rijcomfort
    Slijtage/km verhouding
    Geluidniveau
    Prijs/kwaliteitsverhouding
    Uw voertuig
    Indien u uw banden zou verwisselen, zou u dan dezelfde banden aanschaffen?

De vergaarde gegevens worden verwerkt door Pneus Online als verwerkingsverantwoordelijke zodat u een beoordeling kunt achterlaten. U hebt recht op inzage, rectificatie, beperking, wissen, verzet om een gegronde reden, recht op overdraagbaarheid van uw gegevens, recht om richtlijnen te bepalen met betrekking tot het lot van uw persoonsgegevens na uw dood en, om in het voorkomende geval uw toestemming op ieder ogenblik in te trekken. Meer informatie in ons Privacybeleid.
    Gepubliceerde beoordelingen worden niet gecontroleerd. Beoordelingen worden alleen in chronologische volgorde weergegeven.
    Pneus Online behoudt zich het recht voor om een reactie in de volgende gevallen te verwijderen:

• Woorden van gewelddadige, lasterlijke, beledigende of onwettige aard;
    • Woorden die inbreuk maken op de rechten van een andere gebruiker en van derden, of die de privacy schenden;
    • Woorden die aanzetten tot geweld of het plegen van een misdrijf;

Berichten die niet aan deze regels voldoen, kunnen zonder kennisgeving worden verwijderd.
    Gebruikers kunnen om uitleg over moderatie vragen via de contactadressen op de website.