Michelin band Primacy 3
- XL
- (*)
- ZP
- MOExtended
- Acoustic
- EV
- XL : Het zijn verstevigde banden met een hogere lastindex
- (*) : Banden gehomologeerd door BMW / Mini
- ZP : Michelin ZP is een techniek voor het rijden met lekke band (runflat) van het merk Michelin. Het systeem van rijden zonder lucht stelt de bestuurder in staat om gedurende maximaal 80 km te rijden met een snelheid van 80 km/u.
- MOExtended : Mercedes Extended (Runflat)
- Acoustic : Akoestische technologie vermindert het interieurgeluid aanzienlijk
- EV : Compatibel met elektrische voertuigen (EV Ready, Electric Drive…)
Autobanden - Zomer
- CBrandstofverbruik
- AGrip op de weg bij regen
- 69dBGeluidsemissie in decibel
- Op voorraad
- 3 t/m 5 werkdagen
Leveringstijden voor: Michelin Primacy 3
De levering duurt gemiddeld 3 tot 5 werkdagen na ontvangst van de betaling.
De banden kunnen in meerdere pakketten geleverd worden. Bij de levering moet u dus het aantal geleverde banden op de leverbon aangeven.
Als u één van onze partner montagecentra voor de levering van uw banden uitkiest, neem dan AUB contact met hen op voordat u de bestelling plaatst, zodat het montagecentrum de prijzen voor uw voertuig bevestigen kan, alsook hun openingstijden.
Meer informatie over de levering vindt u
hier
.
Portokosten voor: Michelin Primacy 3
Retourzending voor: Michelin Primacy 3
De retourvoorwaarden van onze producten zijn in onze Algemene verkoopvoorwaarden beschreven.
Gemiddelde score voor de test van de Michelin Primacy 3 autoband
4
★★★★★
(210 reviews)
|
★★★★★ |
|
66 reviews |
|
★★★★★ |
|
100 reviews |
|
★★★★★ |
|
35 reviews |
|
★★★★★ |
|
8 reviews |
|
★★★★★ |
|
1 mening |
-
★★★★★Door Renault Nederland, 4 mei 2023RENAULT Scenic (Phase II 5 trous)Goede kwaliteit en wegligging en prijsZal ik weer dezelfde banden kopen: Ja
Vond u dit commentaar nuttig? -
★★★★★Door Joludeas Nederland, 3 mrt 2018VOLKSWAGEN GOLF VSuper band, zachte compound maar gaat toch nog lang mee.Zal ik weer dezelfde banden kopen: Ja
4 personen op een totaal van 4 vonden dit commentaar nuttig | Vond u dit commentaar nuttig? -
★★★★★Door Jan Nederland, 27 feb 2021BMW X3Beter materiaal is er absoluut nietZal ik weer dezelfde banden kopen: Ja
★★★★★Door Rob Nederland, 27 dec 2021MERCEDES C-Classgoede wegligging zowel nat als droog, in de sneeuw duidelijk minder, voor wat betreft slijtage onverslaanbaar en daardoor prima prijs/kwaliteitsverhouding, nadeel is als je een keer wilt verwisselen voor wat nieuwers dat je de banden vroegtijdig moet wegdoen, maar waarom zou je.Zal ik weer dezelfde banden kopen: Ja
★★★★★Door Alfa 159 sw Nederland, 10 jan 2020ALFA ROMEO 159Deze banden onder m'n Alfa romeo 159 1.8 sw. Gehad, mijn hemel wat een slijtageslag. Minder dan tienduizend kilometers en de Michelins waren op. Met Maxxis victra doe ik makkelijk vijftienduizend. Met vergelijkbare wegligging enz.Zal ik weer dezelfde banden kopen: Absoluut niet
0 personen op een totaal van 7 vonden dit commentaar nuttig | Vond u dit commentaar nuttig? -
★★★★★Door Primacy 3 Italië, 2 nov 2021VOLVO V40Zal ik weer dezelfde banden kopen: Misschien
★★★★★Door JCT Zwitserland, 15 jul 2020BMW X4Zal ik weer dezelfde banden kopen: Ja
3 personen op een totaal van 3 vonden dit commentaar nuttig | Vond u dit commentaar nuttig? -
★★★★★Door dalco Oostenrijk, 29 mrt 2020BMW Serie 1Zal ik weer dezelfde banden kopen: Ja
4 personen op een totaal van 6 vonden dit commentaar nuttig | Vond u dit commentaar nuttig? -
★★★★★Door 3008 Portugal, 9 mei 2017PEUGEOT 3008Zal ik weer dezelfde banden kopen: Ja
16 personen op een totaal van 27 vonden dit commentaar nuttig | Vond u dit commentaar nuttig? -
★★★★★Door LuluSurMars Frankrijk, 5 jan 2017VOLKSWAGEN EOSZal ik weer dezelfde banden kopen: Ja
29 personen op een totaal van 43 vonden dit commentaar nuttig | Vond u dit commentaar nuttig?
- ...
- ...
- Volgende