Ovation band VI 388
- XL
- XL : Het zijn verstevigde banden met een hogere lastindex
Autobanden - Zomer
- CBrandstofverbruik
- CGrip op de weg bij regen
- 72dBGeluidsemissie in decibel
Leveringstijden voor: Ovation VI 388
De banden kunnen in meerdere pakketten geleverd worden. Bij de levering moet u dus het aantal geleverde banden op de leverbon aangeven.
Als u één van onze partner montagecentra voor de levering van uw banden uitkiest, neem dan AUB contact met hen op voordat u de bestelling plaatst, zodat het montagecentrum de prijzen voor uw voertuig bevestigen kan, alsook hun openingstijden.
Meer informatie over de levering vindt u
hier
.
Portokosten voor: Ovation VI 388
Retourzending voor: Ovation VI 388
De retourvoorwaarden van onze producten zijn in onze Algemene verkoopvoorwaarden beschreven.
Gemiddelde score voor de test van de Ovation VI 388 autoband
3.5
★★★★★
(134 reviews)
|
★★★★★ |
|
21 reviews |
|
★★★★★ |
|
68 reviews |
|
★★★★★ |
|
24 reviews |
|
★★★★★ |
|
15 reviews |
|
★★★★★ |
|
6 reviews |
-
★★★★★Door Vivaro 170 BHP Nederland, 19 mrt 2018OPEL VIVAROPrettige band en in vergelijking met bv een conti-van band vele malen stiller. Velgrand bescherming en xl classe index 103 mag onder Vivaro bus. 4 banden voor de prijs van normaal anderhalve band compenseert de wat snellere slijtage. Dit natuurlijk afhankelijk van de instelling van je rechtervoet ;) Ik zeg doen !! Proberen waard !Zal ik weer dezelfde banden kopen: Ja
3 personen op een totaal van 5 vonden dit commentaar nuttig | Vond u dit commentaar nuttig? -
★★★★★Door Hoi Nederland, 20 dec 2017VOLKSWAGEN POLONette band, zeker voor de prijs. Gaat zeer veel kilometers mee, moet alleen wel wat meer lucht in als autofabrikant aangeeft, anders slijten de zijkanten harder afZal ik weer dezelfde banden kopen: Ja
Vond u dit commentaar nuttig? -
★★★★★Door frans belgie Nederland, 27 feb 2017MERCEDES E-CLASSgoedZal ik weer dezelfde banden kopen: Ja
★★★★★Door anonymous Nederland, 18 mrt 2013SAAB 9-5 EstatePrijs kwaliteit is prima, banden slijten sneller dan een primium band maar 2x maal deze band is incl montage nog altijd goed koper dan de premium waarmee ik het dubbele aantal km's zou kunnen rijdenZal ik weer dezelfde banden kopen: Ja
5 personen op een totaal van 7 vonden dit commentaar nuttig | Vond u dit commentaar nuttig? -
★★★★★Door Hallo Nederland, 20 sep 2015SEAT IBIZASlijt erg snel, banden eind april onder de suto gezet en moeten nu al vervangen worden. Rij 850 km per weekZal ik weer dezelfde banden kopen: Absoluut niet
1 personen op een totaal van 7 vonden dit commentaar nuttig | Vond u dit commentaar nuttig? -
★★★★★Door SexyLexyRS Nederland, 21 okt 2021FORD Focus RSNa 31 dkm nog minder dan 1 mm profiel op de voorbandjes. Sportieve rijder? Verder kijken, weinig grip bij nat wegdek.Zal ik weer dezelfde banden kopen: Waarschijnlijk niet
★★★★★Door Pseudo Nederland, 29 jun 2019OPEL ASTRA G (5 TROUS)Je ziet ze slijten als je er naar kijk geef de volgende keer liever wat meer uitZal ik weer dezelfde banden kopen: Absoluut niet
★★★★★Door anonymous Nederland, 15 apr 2013AUDI A3en humedo no se puede pasar de 45km/h,y se desgastan rapidamenteZal ik weer dezelfde banden kopen: Absoluut niet
1 personen op een totaal van 8 vonden dit commentaar nuttig | Vond u dit commentaar nuttig? -
★★★★★Door Tax pont Spanje, 26 nov 2020TOYOTA Prius +Zal ik weer dezelfde banden kopen: Ja
8 personen op een totaal van 11 vonden dit commentaar nuttig | Vond u dit commentaar nuttig? -
★★★★★Door Honda ex Spanje, 19 sep 2017HONDA CIVICZal ik weer dezelfde banden kopen: Ja
13 personen op een totaal van 22 vonden dit commentaar nuttig | Vond u dit commentaar nuttig?
- ...
- ...
- Volgende