Ovation band VI 682
Banden bedrijfswagen - Zomer
- CBrandstofverbruik
- CGrip op de weg bij regen
- 70dBGeluidsemissie in decibel
- Op voorraad
- Levering in 24 tot 48 uur
Leveringstijden voor: Ovation VI 682
De levering duurt gemiddeld 24 tot 48 uur na ontvangst van de betaling.
De banden kunnen in meerdere pakketten geleverd worden. Bij de levering moet u dus het aantal geleverde banden op de leverbon aangeven.
Als u één van onze partner montagecentra voor de levering van uw banden uitkiest, neem dan AUB contact met hen op voordat u de bestelling plaatst, zodat het montagecentrum de prijzen voor uw voertuig bevestigen kan, alsook hun openingstijden.
Meer informatie over de levering vindt u
hier
.
Portokosten voor: Ovation VI 682
Retourzending voor: Ovation VI 682
De retourvoorwaarden van onze producten zijn in onze Algemene verkoopvoorwaarden beschreven.
Gemiddelde score voor de test van de Ovation VI 682 autoband
3.5
★★★★★
(36 reviews)
|
★★★★★ |
|
6 reviews |
|
★★★★★ |
|
15 reviews |
|
★★★★★ |
|
7 reviews |
|
★★★★★ |
|
7 reviews |
|
★★★★★ |
|
1 mening |
-
★★★★★Door Mike Nederland, 3 okt 2020OPEL Corsa BGoede bandZal ik weer dezelfde banden kopen: Ja
Vond u dit commentaar nuttig? -
★★★★★Door Hh Nederland, 12 jul 2025FORD Fiesta (JH_ JD_)WaardeloosZal ik weer dezelfde banden kopen: Absoluut niet
★★★★★Door BTX Spanje, 26 jun 2016CHRYSLER NEONZal ik weer dezelfde banden kopen: Ja
26 personen op een totaal van 29 vonden dit commentaar nuttig | Vond u dit commentaar nuttig? -
★★★★★Door el lechugas Spanje, 5 mei 2014CITROEN C5Zal ik weer dezelfde banden kopen: Ja
11 personen op een totaal van 14 vonden dit commentaar nuttig | Vond u dit commentaar nuttig? -
★★★★★Door nath27 Frankrijk, 11 apr 2019RENAULT ESPACEZal ik weer dezelfde banden kopen: Ja
9 personen op een totaal van 11 vonden dit commentaar nuttig | Vond u dit commentaar nuttig? -
★★★★★Door leon België, 1 dec 2014DAIHATSU CUOREZal ik weer dezelfde banden kopen: Waarschijnlijk
5 personen op een totaal van 7 vonden dit commentaar nuttig | Vond u dit commentaar nuttig? -
★★★★★Door anonymous Spanje, 8 okt 2012NISSAN MicraZal ik weer dezelfde banden kopen: Ja
11 personen op een totaal van 12 vonden dit commentaar nuttig | Vond u dit commentaar nuttig? -
★★★★★Door Carlos Spanje, 21 jul 2021SKODA OctaviaZal ik weer dezelfde banden kopen: Ja
★★★★★Door R België, 6 jan 2015TOYOTA COROLLAZeer goede band prijs kwaliteit perfect voor op oldtimerZal ik weer dezelfde banden kopen: Ja
7 personen op een totaal van 9 vonden dit commentaar nuttig | Vond u dit commentaar nuttig? -
★★★★★Door Pues Spanje, 26 aug 2024CITROEN C5 (D)Zal ik weer dezelfde banden kopen: Waarschijnlijk
Vond u dit commentaar nuttig?