Triangle band SeasonX TA 01
- XL
- XL : Het zijn verstevigde banden met een hogere lastindex
Autobanden - Vierseizoenen goedgekeurd voor de winter
- CBrandstofverbruik
- BGrip op de weg bij regen
- 72dBGeluidsemissie in decibel
Leveringstijden voor: Triangle SeasonX TA 01
De banden kunnen in meerdere pakketten geleverd worden. Bij de levering moet u dus het aantal geleverde banden op de leverbon aangeven.
Als u één van onze partner montagecentra voor de levering van uw banden uitkiest, neem dan AUB contact met hen op voordat u de bestelling plaatst, zodat het montagecentrum de prijzen voor uw voertuig bevestigen kan, alsook hun openingstijden.
Meer informatie over de levering vindt u
hier
.
Portokosten voor: Triangle SeasonX TA 01
Retourzending voor: Triangle SeasonX TA 01
De retourvoorwaarden van onze producten zijn in onze Algemene verkoopvoorwaarden beschreven.
Gemiddelde score voor de test van de Triangle SeasonX TA 01 autoband
3.5
★★★★★
(7 reviews)
|
★★★★★ |
|
5 reviews |
|
★★★★★ |
|
1 mening |
|
★★★★★ |
|
1 mening |
-
★★★★★Door Top Nederland, 8 sep 2023MERCEDES GLC (253X)Top band voor een top prijs gekocht voor 85 € per band in 2022.Zal ik weer dezelfde banden kopen: Ja
Vond u dit commentaar nuttig? -
★★★★★Door Yo Spanje, 15 okt 2025MERCEDES M-Class (164)Zal ik weer dezelfde banden kopen: Waarschijnlijk
★★★★★Door Vinc Frankrijk, 2 feb 2024SUZUKI Swift III 5T (MZ)Zal ik weer dezelfde banden kopen: Ja
★★★★★Door doudou276 Frankrijk, 30 okt 2023RENAULT Clio III (BR0-1 CR0-1 KR0-1)Zal ik weer dezelfde banden kopen: Waarschijnlijk
★★★★★Door nono Frankrijk, 31 okt 2024SSANGYONG Tivoli (XK)Zal ik weer dezelfde banden kopen: Waarschijnlijk
★★★★★Door Chans België, 1 aug 2024HYUNDAI Ioniq (AE)Zal ik weer dezelfde banden kopen: Misschien
★★★★★Door Joaquin Monachil Spanje, 11 mrt 2022FORD MondeoZal ik weer dezelfde banden kopen: Absoluut niet
6 personen op een totaal van 17 vonden dit commentaar nuttig | Vond u dit commentaar nuttig?