Pneus Online
Alle merken tegen discountprijzen sinds 25 jaar!
Winkelmand
€ 10 ⁠00 aangeboden met Pneus Online Prime
  • 12 maanden garantie12 maanden garantie op
    de auto- en motorbanden, velgen en wielen
  • 11600 montagecentra11600 montagecentra van onze partners in Europa
  • Meer dan 2M klanten bediend sinds 2001Meer dan 2M klanten bediend sinds 2001
  • PNEUS ONLINE PRIMEPNEUS ONLINE PRIME: Directe kortingen + gratis levering
Michelin Road 6 120/70 R17 58 W band

Michelin band Road 6

• FRONT
  • FRONT : Voorband

Banden touring/urban

• Op voorraad
  • 3 t/m 5 werkdagen
    € 131 ⁠31
    per band
    € 130 ⁠00
    met
    3X 4X

De MICHELIN ROAD 6 motorband is een high-performance radiaalband ontworpen voor rijders van sport- en toermotoren. Het beschikt over een silicarijke compound die uitstekende grip en tractie biedt in zowel natte als droge omstandigheden, samen met verbeterde duurzaamheid voor een lange levensduur. Het loopvlakpatroon van de band bevat diepe groeven die helpen om water uit het loopvlak af te voeren voor een betere handling bij nat weer, terwijl het hoekige groefontwerp zorgt voor verbeterde stabiliteit en prestaties in bochten, vooral wanneer er voorover wordt geleund. De MICHELIN ROAD 6-band bevat ook Michelin's 2CT-technologie (Two-Compound Technology), die een hardere rubbersamenstelling in het midden van de band gebruikt voor verbeterde duurzaamheid en een zachtere samenstelling aan de zijkanten voor verbeterde grip in bochten. Al met al is de MICHELIN ROAD 6 motorband een topkeuze voor rijders die een uitstekende wegligging, superieure grip en stabiliteit in alle weersomstandigheden en een lange levensduur willen.

Leveringstijden voor: Michelin Road 6

De levering duurt gemiddeld 3 tot 5 werkdagen na ontvangst van de betaling.
    De banden kunnen in meerdere pakketten geleverd worden. Bij de levering moet u dus het aantal geleverde banden op de leverbon aangeven.
    Als u één van onze partner montagecentra voor de levering van uw banden uitkiest, neem dan AUB contact met hen op voordat u de bestelling plaatst, zodat het montagecentrum de prijzen voor uw voertuig bevestigen kan, alsook hun openingstijden.

Meer informatie over de levering vindt u hier .

Portokosten voor: Michelin Road 6

Retourzending voor: Michelin Road 6

De retourvoorwaarden van onze producten zijn in onze Algemene verkoopvoorwaarden beschreven.

Gemiddelde score voor de test van de Michelin Road 6 motorband

4
    (66 reviews)
    32 reviews
    31 reviews
    3 reviews
    Op droog wegdek rijden 4.76/5 | Op nat wegdek rijden 4.63/5 | Op besneeuwd wegdek rijden 3.10/5 | Wegligging 4.63/5 | Rijcomfort 4.54/5 | Slijtage/km verhouding 4.05/5 | Geluidniveau 4.27/5 | Prijs/kwaliteitsverhouding 3.95/5
    • Nederland, 1 jan 2026
      Perfect voor de Gs Adventure op de weg.
      Zal ik weer dezelfde banden kopen: Ja
      Op droog wegdek rijden 5.00/5 | Op nat wegdek rijden 5.00/5 | Wegligging 5.00/5 | Rijcomfort 5.00/5 | Slijtage/km verhouding 5.00/5 | Geluidniveau 5.00/5 | Prijs/kwaliteitsverhouding 5.00/5
      Vond u dit commentaar nuttig?    
    • Nederland, 19 mei 2025
      Super band , nog nooit zo lang met de banden gedaan.voorband 10000 km normaal 3 tot 5 duizend km met andere merken.
      Op droog wegdek rijden 5.00/5 | Op nat wegdek rijden 5.00/5 | Wegligging 5.00/5 | Rijcomfort 5.00/5 | Slijtage/km verhouding 5.00/5 | Geluidniveau 5.00/5 | Prijs/kwaliteitsverhouding 5.00/5
    • Nederland, 27 jan 2023
      Goed en fijne band
      Op droog wegdek rijden 5.00/5 | Op nat wegdek rijden 5.00/5 | Op besneeuwd wegdek rijden 5.00/5 | Wegligging 5.00/5 | Rijcomfort 5.00/5 | Slijtage/km verhouding 5.00/5 | Geluidniveau 5.00/5 | Prijs/kwaliteitsverhouding 5.00/5
      11 personen op een totaal van 13 vonden dit commentaar nuttig  |   Vond u dit commentaar nuttig?    
    • Nederland, 8 jun 2024
      Band warmt snel op, levert erg goede grip en feedback. Haalde voldoende km’s uit de band. Nl 12k. Na verloop van tijd wel cupvorming vanwege grof profiel. Echter was dit enkel optisch en had geen gevolgen voor het rijgedrag. Wel is de band erg ovaal vormig. Maar dit komt door mijn motor/velg. Die trekt de band uit model. Gevolg was wel dat ik niet de gehele band kon gebruiken en dit een onaangename hoek creeerde. (Overgang tussen gebruikt en ongebruikt rubber) hierdoor had je weleens een schrikmomentje als je hieroverheen ging. Echter herpakte de band zich wel weer. Voorband slijt erg puntig. Dus weinig slijtage op loopvlak en veel aan zijkanten. Dan is het tijd om de band te vervangen, want dat rijdt niet fijn. Verkies deze band boven de pirelli angel gt 2. Meer grip, minder slijtage. Echter was de gt2 wel ronder en kon ik de gehele band gebruiken.
      Op droog wegdek rijden 5.00/5 | Op nat wegdek rijden 5.00/5 | Wegligging 4.00/5 | Rijcomfort 5.00/5 | Slijtage/km verhouding 4.00/5 | Prijs/kwaliteitsverhouding 4.00/5
    • Nederland, 10 apr 2026
      Geluid bij 100+ km/u erg hoog. Goede grip en stabiliteit.
      Op droog wegdek rijden 5.00/5 | Op nat wegdek rijden 5.00/5 | Wegligging 5.00/5 | Rijcomfort 5.00/5 | Slijtage/km verhouding 4.00/5 | Geluidniveau 3.00/5 | Prijs/kwaliteitsverhouding 4.00/5
    • Nederland, 11 okt 2025
      Goede band. De eerste set vervangen na een kleine 12000km. Kon nog wel langer maar helaas spijker dus dan maar kiezen voor nieuwe set. Rij het hele jaar door en paar keer zelfs door verse sneeuw. Snelheid aanpassen en wegligging bleef prima.
      Op droog wegdek rijden 5.00/5 | Op nat wegdek rijden 4.00/5 | Op besneeuwd wegdek rijden 4.00/5 | Wegligging 5.00/5 | Rijcomfort 5.00/5 | Slijtage/km verhouding 4.00/5 | Geluidniveau 4.00/5 | Prijs/kwaliteitsverhouding 4.00/5
    • Nederland, 6 mrt 2023
      Geweldige band voor sport/tour gebruik. Geeft vertrouwen
      Op droog wegdek rijden 5.00/5 | Op nat wegdek rijden 4.00/5 | Op besneeuwd wegdek rijden 3.00/5 | Wegligging 5.00/5 | Rijcomfort 5.00/5 | Slijtage/km verhouding 4.00/5 | Geluidniveau 4.00/5 | Prijs/kwaliteitsverhouding 4.00/5
      1 personen op een totaal van 3 vonden dit commentaar nuttig  |   Vond u dit commentaar nuttig?    
    • Nederland, 1 dec 2022
      Phenomenal in the wet and incredible in the dry from shoulder to shoulder.
      Op droog wegdek rijden 4.00/5 | Op nat wegdek rijden 4.00/5 | Op besneeuwd wegdek rijden 4.00/5 | Wegligging 4.00/5 | Rijcomfort 4.00/5 | Slijtage/km verhouding 4.00/5 | Geluidniveau 4.00/5 | Prijs/kwaliteitsverhouding 4.00/5
      2 personen op een totaal van 4 vonden dit commentaar nuttig  |   Vond u dit commentaar nuttig?    
    • Nederland, 13 nov 2023
      Ik schrok mij een hoedje, na pilot road 5 de voorband vervangen voor een Pilot road 6. Na 1 jaar en 5000 snelweg km woon werkverkeer is de voorband nu op 2mm ! Nb, Achter ligt er nog een Pilot road 5 op, die er meer dan 12.000 km onder heeft gelegen !
      Zal ik weer dezelfde banden kopen: Waarschijnlijk niet
      Op droog wegdek rijden 5.00/5 | Op nat wegdek rijden 5.00/5 | Wegligging 5.00/5 | Rijcomfort 5.00/5 | Slijtage/km verhouding 1.00/5 | Geluidniveau 5.00/5 | Prijs/kwaliteitsverhouding 1.00/5
      3 personen op een totaal van 6 vonden dit commentaar nuttig  |   Vond u dit commentaar nuttig?    
    • Nederland, 8 jun 2023
      In de bochten voel je de wang duidelijk. De band leeft soms een eigen leven en daar moet je vrienden mee maken. Het enige jammere is dat hij zo snel slijt. Zelf rij ik de Ducati multistrada enduro. 2 cilinder deelt kennelijk te harde klappen op de rechte stukken.
      Zal ik weer dezelfde banden kopen: Misschien
      Op droog wegdek rijden 4.00/5 | Wegligging 5.00/5 | Rijcomfort 4.00/5 | Slijtage/km verhouding 3.00/5 | Geluidniveau 4.00/5 | Prijs/kwaliteitsverhouding 3.00/5

Beoordeel de Road 6 motorband

Op droog wegdek rijden
    Op nat wegdek rijden
    Op besneeuwd wegdek rijden
    Wegligging
    Rijcomfort
    Slijtage/km verhouding
    Geluidniveau
    Prijs/kwaliteitsverhouding
    Indien u uw banden zou verwisselen, zou u dan dezelfde banden aanschaffen?

De vergaarde gegevens worden verwerkt door Pneus Online als verwerkingsverantwoordelijke zodat u een beoordeling kunt achterlaten. U hebt recht op inzage, rectificatie, beperking, wissen, verzet om een gegronde reden, recht op overdraagbaarheid van uw gegevens, recht om richtlijnen te bepalen met betrekking tot het lot van uw persoonsgegevens na uw dood en, om in het voorkomende geval uw toestemming op ieder ogenblik in te trekken. Meer informatie in ons Privacybeleid.
    Gepubliceerde beoordelingen worden niet gecontroleerd. Beoordelingen worden alleen in chronologische volgorde weergegeven.
    Pneus Online behoudt zich het recht voor om een reactie in de volgende gevallen te verwijderen:

• Woorden van gewelddadige, lasterlijke, beledigende of onwettige aard;
    • Woorden die inbreuk maken op de rechten van een andere gebruiker en van derden, of die de privacy schenden;
    • Woorden die aanzetten tot geweld of het plegen van een misdrijf;

Berichten die niet aan deze regels voldoen, kunnen zonder kennisgeving worden verwijderd.
    Gebruikers kunnen om uitleg over moderatie vragen via de contactadressen op de website.