Pneus Online
Alle merken tegen discountprijzen sinds 25 jaar!
Winkelmand
€ 10 ⁠00 aangeboden met Pneus Online Prime
  • 11600 montagecentra11600 montagecentra van onze partners in Europa
  • Meer dan 2M klanten bediend sinds 2001Meer dan 2M klanten bediend sinds 2001
  • 12 maanden garantie12 maanden garantie op
    de auto- en motorbanden, velgen en wielen
  • PNEUS ONLINE PRIMEPNEUS ONLINE PRIME: Directe kortingen + gratis levering

De Battle Wing BW 502 van Bridgestone is bestemd voor het achterwiel van sportieve allroad motoren. Door de sterk hechtende rubbersamenstelling van deze Battle Wing kan deze band 10% van de tijd off road gebruikt worden. De met silicium verrijkte rubbersamenstelling ervan biedt een uitzonderlijke tractie, zelfs op nat wegdek. De constructie van de monospiraal gordellaag waarborgt een goed rijgedrag bij hoge snelheid en biedt een ongelooflijke schokdempende capaciteit. De gebruikte laatste generatie rubbersamenstelling voor deze Bridgestone band zorgt voor een geluiddempend effect en biedt een perfecte beheersing van het voertuig. Terwijl hij een voortreffelijk wendbaarheid van het voertuig biedt, blijkt hij ook zeer doeltreffend op droog wegdek. Naast een hoge slijtweerstand biedt deze all season Battle Wing band een goede stabiliteit in de bochten.

Leveringstijden voor: Bridgestone Battle Wing BW 502

De banden kunnen in meerdere pakketten geleverd worden. Bij de levering moet u dus het aantal geleverde banden op de leverbon aangeven.
Als u één van onze partner montagecentra voor de levering van uw banden uitkiest, neem dan AUB contact met hen op voordat u de bestelling plaatst, zodat het montagecentrum de prijzen voor uw voertuig bevestigen kan, alsook hun openingstijden.

Meer informatie over de levering vindt u hier .

Portokosten voor: Bridgestone Battle Wing BW 502

Retourzending voor: Bridgestone Battle Wing BW 502

De retourvoorwaarden van onze producten zijn in onze Algemene verkoopvoorwaarden beschreven.

Gemiddelde score voor de test van de Bridgestone Battle Wing BW 502 motorband

4
(65 reviews)
13 reviews
42 reviews
9 reviews
1 mening
Op droog wegdek rijden 4.56/5 | Op nat wegdek rijden 3.77/5 | Op besneeuwd wegdek rijden 2.26/5 | Wegligging 4.28/5 | Rijcomfort 4.17/5 | Slijtage/km verhouding 4.24/5 | Geluidniveau 4.14/5 | Prijs/kwaliteitsverhouding 4.18/5
  • Door Ron Nederland, 30 jun 2016
    Zelfs off road houd de band zich goed en redelijk stabiel. Denk dat je met noppen banden in de blubber wel veel meer grip heb.
    Zal ik weer dezelfde banden kopen: Waarschijnlijk
    Op droog wegdek rijden 5.00/5 | Op nat wegdek rijden 4.00/5 | Op besneeuwd wegdek rijden 4.00/5 | Wegligging 5.00/5 | Rijcomfort 5.00/5 | Slijtage/km verhouding 5.00/5 | Geluidniveau 5.00/5 | Prijs/kwaliteitsverhouding 5.00/5
    Vond u dit commentaar nuttig?    
  • Door jantje S Nederland, 23 sep 2023
    Voor een allroadband had de BW toch iets meer gericht op het offroad rijden mogen zijn.
    Zal ik weer dezelfde banden kopen: Waarschijnlijk
    Op droog wegdek rijden 4.00/5 | Op nat wegdek rijden 3.00/5 | Op besneeuwd wegdek rijden 1.00/5 | Wegligging 4.00/5 | Rijcomfort 5.00/5 | Slijtage/km verhouding 5.00/5 | Geluidniveau 5.00/5 | Prijs/kwaliteitsverhouding 5.00/5
  • Door DL1000 V Stom 2014 Nederland, 17 dec 2020
    Bridgestone is op mijn vorige motor (BT1100 Yamaha) ook de keuze geweest, al dan niet een band type die meer op de weg gefocust is. Deze BW 502 zijn OEM op de V Strom. Ik had de motorfiets aangeschaft met de nog originele banden, hier was vooral op de achterband duidelijk een slijtage patroon te zien op het rechte loopvlak. Mijn aanname was dat de vorige rijder niet heel plat in de bochten gereden heeft. Nadat ik er nieuwe ondergezet heb en belachelijk veel bochten in de vogezen heb gereden (een aanrader) weer het zelfde slijtage patroon op de achter band en na 3 jaar al weer droogte scheurtjes. Ik zoek dus even verder deze keer, misschien de Trail Attack 3....
    Zal ik weer dezelfde banden kopen: Waarschijnlijk niet
    Op droog wegdek rijden 5.00/5 | Op nat wegdek rijden 4.00/5 | Wegligging 3.00/5 | Rijcomfort 4.00/5 | Slijtage/km verhouding 2.00/5 | Geluidniveau 4.00/5 | Prijs/kwaliteitsverhouding 4.00/5
  • Door JvB90 Nederland, 12 okt 2020
    Dit is de tweede set Bridgestones onder mijn motor, voor mij niet meer. Voorbanden van Bridgestones blijven altijd "zoeken" (al meerdere motoren met BS banden gehad). Met nat wegdek niet 'confidence inspiring'. Droog wegdek rijden ze op zich prima (maar voorband blijft problemen geven). Als deze aan vervanging toe zijn, weer terug naar Michelin.
    Zal ik weer dezelfde banden kopen: Absoluut niet
    Op droog wegdek rijden 4.00/5 | Op nat wegdek rijden 3.00/5 | Wegligging 2.00/5 | Rijcomfort 3.00/5 | Slijtage/km verhouding 4.00/5 | Geluidniveau 4.00/5 | Prijs/kwaliteitsverhouding 3.00/5
  • Door Varadero XL 1000 V 2007 Portugal, 4 apr 2020
    Zal ik weer dezelfde banden kopen: Ja
    Op droog wegdek rijden 5.00/5 | Op nat wegdek rijden 5.00/5 | Wegligging 5.00/5 | Rijcomfort 5.00/5 | Slijtage/km verhouding 5.00/5 | Geluidniveau 4.00/5 | Prijs/kwaliteitsverhouding 5.00/5
  • Door grisu' Italië, 16 sep 2016
    Op droog wegdek rijden 5.00/5 | Op nat wegdek rijden 4.00/5 | Wegligging 5.00/5 | Rijcomfort 5.00/5 | Slijtage/km verhouding 5.00/5 | Geluidniveau 5.00/5 | Prijs/kwaliteitsverhouding 5.00/5
    3 personen op een totaal van 4 vonden dit commentaar nuttig  |   Vond u dit commentaar nuttig?    
  • Door BMW 1200 GS Italië, 9 nov 2014
    Op droog wegdek rijden 5.00/5 | Op nat wegdek rijden 4.00/5 | Wegligging 5.00/5 | Rijcomfort 5.00/5 | Slijtage/km verhouding 5.00/5 | Geluidniveau 5.00/5 | Prijs/kwaliteitsverhouding 5.00/5
    6 personen op een totaal van 8 vonden dit commentaar nuttig  |   Vond u dit commentaar nuttig?    
  • Door Jeff Duitsland, 18 mei 2024
    Op droog wegdek rijden 5.00/5 | Op nat wegdek rijden 4.00/5 | Wegligging 5.00/5 | Rijcomfort 5.00/5 | Slijtage/km verhouding 5.00/5 | Geluidniveau 5.00/5 | Prijs/kwaliteitsverhouding 4.00/5
  • Door Buscalios Spanje, 21 sep 2016
    Op droog wegdek rijden 5.00/5 | Op nat wegdek rijden 4.00/5 | Wegligging 5.00/5 | Rijcomfort 5.00/5 | Slijtage/km verhouding 5.00/5 | Geluidniveau 5.00/5 | Prijs/kwaliteitsverhouding 4.00/5
    4 personen op een totaal van 6 vonden dit commentaar nuttig  |   Vond u dit commentaar nuttig?    
  • Door rigo Italië, 6 mrt 2016
    Op droog wegdek rijden 5.00/5 | Op nat wegdek rijden 3.00/5 | Wegligging 5.00/5 | Rijcomfort 5.00/5 | Slijtage/km verhouding 5.00/5 | Geluidniveau 5.00/5 | Prijs/kwaliteitsverhouding 5.00/5

Beoordeel de Battle Wing BW 502 motorband

Op droog wegdek rijden
Op nat wegdek rijden
Op besneeuwd wegdek rijden
Wegligging
Rijcomfort
Slijtage/km verhouding
Geluidniveau
Prijs/kwaliteitsverhouding
Indien u uw banden zou verwisselen, zou u dan dezelfde banden aanschaffen?

De vergaarde gegevens worden verwerkt door Pneus Online als verwerkingsverantwoordelijke zodat u een beoordeling kunt achterlaten. U hebt recht op inzage, rectificatie, beperking, wissen, verzet om een gegronde reden, recht op overdraagbaarheid van uw gegevens, recht om richtlijnen te bepalen met betrekking tot het lot van uw persoonsgegevens na uw dood en, om in het voorkomende geval uw toestemming op ieder ogenblik in te trekken. Meer informatie in ons Privacybeleid.
Gepubliceerde beoordelingen worden niet gecontroleerd. Beoordelingen worden alleen in chronologische volgorde weergegeven.
Pneus Online behoudt zich het recht voor om een reactie in de volgende gevallen te verwijderen:

• Woorden van gewelddadige, lasterlijke, beledigende of onwettige aard;
  • Woorden die inbreuk maken op de rechten van een andere gebruiker en van derden, of die de privacy schenden;
  • Woorden die aanzetten tot geweld of het plegen van een misdrijf;

Berichten die niet aan deze regels voldoen, kunnen zonder kennisgeving worden verwijderd.
Gebruikers kunnen om uitleg over moderatie vragen via de contactadressen op de website.