Even geduld a.u.b...
Even geduld a.u.b...

F.A.Q. - Na mijn bestelling - Annulering van mijn bestelling

  • Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

    Neem zo snel mogelijk contact met ons op, telefonisch of met het annuleringsformulier, met opgaaf van het referentienummer van uw bestelling. Via e-mail krijgt u een bevestiging van de versturing van uw aanvraag tot annulering.
    - Als uw bestelling nog niet klaargemaakt is, dan annuleren wij eenvoudig die bestelling.
    - Als de bestelling al klaargemaakt of verzonden is, dan is het niet mogelijk om de annulering uit te voeren via de automatische verwerking van bestellingen. U beschikt echter over veertien (14) werkdagen (vanaf de datum van de levering van de producten) om de bestelling te herroepen, door ontvangst van het pakket te weigeren of door contact met ons op te nemen als u het al hebt ontvangen. De retourneerkosten worden aan u aangerekend en zullen worden afgetrokken van het bedrag van terugbetaling.

    Kon u het antwoord op uw aanvraag niet vinden? Neem dan contact met ons op of stuur ons het annuleringsformulier
  • Kan ik mijn bestelling van een compleet wiel annuleren ?

    Aangezien de complete wielen gepersonaliseerde producten zijn, kunnen enkel de bestellingen die nog niet werden betaald nog worden geannuleerd.
    Eens de bestelling betaald, laat de automatische behandeling het niet langer toe om een bestelling nog te stoppen.
    Opgelet! Complete wielen zijn gepersonaliseerde producten en in overeenstemming met de wetsbepalingen kan geen enkele retour (noch vraag om terugbetaling) worden behandeld, zelfs in het geval van geweigerde producten met uitzondering van producten die niet conform zijn aan uw bestelling of die defect zijn.

    Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden? Neem contact met ons op
  • Mijn bestelling werd geannuleerd, hoe kan ik terugbetaald worden?

    Als uw bestelling geannuleerd werd en als wij de betaling ontvangen hebben, gelieve in uw online account op uw tegoed te klikken en de gevraagde informatie in te vullen.
    U zult een bevestigingsmail van onze boekhouding ontvangen wanneer het bedrag terugbetaald is.

    Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden? Neem contact met ons op
  • Als u een tegoed in uw online account heeft en deze gebruiken wilt, dient u in uw Pneus online account ingelogd te zijn, zodat de tegoed zichtbaar is wanneer u de bestelling plaatst.
    Gelieve de tegoed aan te kruisen in de samenvatting van uw bestelling voordat u de bestelling betaald.

    Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden? Neem contact met ons op