Even geduld a.u.b...
Even geduld a.u.b...

F.A.Q. - Voor mijn bestelling - Levering

Levering

  • Hoeveel bedragen de transportkosten?

    De levering is gratis, behalve voor :

    • Bestellingen die alleen een autobande en/of motorband en/of quadband en/of moto binnenband
    • Bestellingen die alleen een velg
    • Bestellingen die alleen een oliekan.
    De verzendkosten bedragen 6€ per autobande en/of motorband en/of quadband en/of moto binnenband, 10€ per velg, 14,95€ per oliekan.

    Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden? Neem contact met ons op
  • Wat zijn de leveringstermijnen?

    De leveringstermijnen zijn ongeveer twee (2) werkdagen of drie (3) tot vijf (5) werkdagen naargelang de bestelde producten. Deze termijn wordt enkel ter indicatie gegeven.
    Bijgevolg kan het overschrijden van de leveringstermijnen op geen enkel ogenblik recht geven op een schadevergoeding, inhouding of annulatie van de lopende bestelling. De specifieke leveringstermijnen zijn op elke productbeschrijving vermeldt.

    Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden? Neem contact met ons op
  • Wat zijn de leveringstermijnen voor complete wielen?

    De leveringstermijnen zijn ongeveer drie (3) tot vijf (5) werkdagen. Deze termijn wordt enkel ter indicatie gegeven.
    Bijgevolg kan het overschrijden van de leveringstermijnen op geen enkel ogenblik recht geven op een schadevergoeding, inhouding of annulatie van de lopende bestelling. De specifieke leveringstermijnen zijn op elke productbeschrijving vermeldt.

    Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden? Neem contact met ons op
  • Waar kan ik mijn bestelling laten leveren?

    De bestelde banden, behalve quad banden, kunnen aan het adres van uw keuze worden geleverd (thuis, bij de buren of familie, ...) of in een partnermontagecentrum op onze website, dat de levering aanvaardt.
    Quad banden, velgen, complete wielen en toebehoren kunnen aan het adres van uw keuze worden geleverd, maar deze kunnen niet in een montagecentrum worden geleverd.

    Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden? Neem contact met ons op
  • Kan ik mijn bestelling op meerdere adressen laten leveren?

    U kunt dezelfde soort producten (banden, velgen…) op een adres laten leveren en een ander soort producten op een ander adres.
    Bijvoorbeeld: ik kan mijn banden aan een montagecentrum laten leveren en mijn velgen thuis.

    Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden? Neem contact met ons op
  • Hoe gebeurt de levering?

    De levering wordt door onze transporteurs verzorgd, die tussen 8 en 18 uur en van maandag tot vrijdag langs kunnen komen . Er kan geen afspraak gemaakt worden. Om de leveringstermijn korter te maken, gelieve een afleveradres op te geven waar iemand aanwezig is.

    Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden? Neem contact met ons op
  • Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

    De tracking van uw pakket(ten) is 48 uur na verzending terug te vinden in uw account. Indien u deze niet terugvindt, gelieve contact met ons op te nemen.

    Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden? Neem contact met ons op
  • Wat gebeurt er als ik niet aanwezig ben op het moment van de levering?

    In geval van afwezigheid, dient de transporteur een bericht achter te laten in uw brievenbus.
    In geval van twijfel, kunt u contact met ons opnemen d.m.v. het contactformulier of per telefoon binnen een termijn van maximaal 3 tot 4 dagen.

    Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden? Neem contact met ons op
  • Kan ik een afspraak maken met de transporteur?

    Nee, dat is niet mogelijk. Bijgevolg kunnen wij u niet op voorhand informeren op welke datum en om welk uur de levering zal plaatsvinden.

    Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden? Neem contact met ons op
  • Is het mogelijk om mijn banden direct bij Pneus Online op te halen?

    Het is niet mogelijk om uw banden direct op te halen in onze bureaus in Den Haag. De levering wordt verplicht door de transporteur uitgevoerd aan het uitgekozen afleveradres.

    Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden? Neem contact met ons op
  • Hoeveel pakketten zal ik ontvangen?

    De verschillende artikels kunnen uit meerdere magazijnen komen en er kunnen dus meerdere pakketten geleverd worden die niet op dezelfde dag aankomen. Dit komt vooral voor bij motorbanden. In geval van een gedeeltelijke levering, moet u de pakketten aanvaarden, uw opmerkingen aangeven op de bon van de transporteur en meteen contact met ons opnemen per e-mail of per telefoon.

    Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden? Neem contact met ons op
  • Levert u in de Nederlandse Antillen?

    Nee, wij leveren niet in de Nederlandse Antillen.

    Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden? Neem contact met ons op

Levering in een montagecentrum