Even geduld a.u.b...
Even geduld a.u.b...

F.A.Q. - Voor mijn bestelling - Hoe kan ik mijn bestelling plaatsen?

  • Hoe kan ik mijn bestelling plaatsen?

    U kan zoeken op afmetingen en vervolgens via de resultaten op de zoekpagina de gewenste producten aan uw winkelmandje toevoegen. Het systeem zal u daarna vragen om een PNEUS ONLINE-account aan te maken (d.m.v. uw e-mailadres en paswoord). U kan vervolgens uw factuuradres en afleveradres ingeven. Neem de tijd om alle informatie van uw bestelling te controleren dankzij de "samenvatting". Bevestig uw betaling. De bevestiging van uw bestelling wordt u per e-mail toegestuurd.
    Indien u problemen ontmoet, gelieve contact op te nemen met onze klantendienst die u telefonisch zal begeleiden (in geen enkel geval kunnen wij de bestelling voor u plaatsen).

    Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden? Neem contact met ons op
  • Ik kan mijn bestelling niet via internet plaatsen, kan dit op een andere manier?

    Nee. Om de kwaliteit van de dienstverlening en de opvolging van uw bestelling te garanderen, moet u zelf uw bestelling direct op onze website plaatsen.

    Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden? Neem contact met ons op
  • Hoe ontvang ik mijn bestelling het snelst?

    De leveringstermijnen zijn in geval van betaling per creditcard, Paypal en iDEAL korter, aangezien de betaling meteen wordt doorgegeven. Voor betaling per overschrijving moet u 24 tot 48 uur extra rekenen.

    Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden? Neem contact met ons op