Even geduld a.u.b...
Even geduld a.u.b...

F.A.Q. - Na mijn bestelling - Mijn lopende levering

  • Hoe kan ik mijn bestelling opvolgen?

    De opvolging van uw pakket is beschikbaar in uw online account 48 uur na de verzending.
    Indien u na deze periode nog geen opvolging heeft, gelieve contact met ons op te nemen per telefoon of d.m.v. het contactformulier en uw bestelnummer door te geven.

    Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden? Neem contact met ons op
  • Wat gebeurt er als ik niet aanwezig ben wanneer de bestelling geleverd wordt?

    In geval van afwezigheid dient de transporteur een bericht achter te laten in uw brievenbus. In geval van twijfel, gelieve contact met ons op te nemen d.m.v. het contactformulier of per telefoon binnen maximum 3 tot 4 dagen.

    Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden? Neem contact met ons op
  • Kan ik een afspraak maken met de transporteur?

    Een exacte leveringsdatum afspreken met de transporteur is niet mogelijk. Bijgevolg kunnen wij u niet op voorhand informeren op welke datum en op welk tijdstip de levering zal plaatsvinden.

    Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden? Neem contact met ons op
  • Zijn de leveringstermijnen gegarandeerd?

    De leveringstermijnen zijn twee (2) of drie (3) tot vijf (5) werkdagen naargelang de bestelde producten.
    Deze termijn wordt ter indicatie aangegeven. Bijgevolg kan het overschrijden van de leveringstermijnen op geen enkel ogenblik recht geven op een schadevergoeding, inhouding of annulering van de lopende bestelling. De specifieke leveringstermijnen zijn op elke productbeschrijving vermeldt.

    Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden? Neem contact met ons op
  • Wat moet ik doen indien mijn bestelling niet aankomt?

    Indien de levering meer tijd in beslag neemt dan er ter indicatie werd aangegeven, gelieve contact met ons op te nemen d.m.v. het contactformulier en uw e-mailadres en bestelnummer te vermelden. Wij doen dan alles wat mogelijk is om u zo snel mogelijk te leveren.

    Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden? Neem contact met ons op
  • Ik heb me vergist in het afleveradres. Kan ik dit adres nog veranderen?

    Indien uw bestelling nog niet betaald is, gelieve zo snel mogelijk contact met ons op te nemen zodat we het adres nog kunnen wijzigen.
    Indien uw bestelling al betaald is, dan vertrekt uw bestelling naar het eerst opgegeven afleversadres. Gelieve dan contact met ons op te nemen zodat wij u de mogelijke oplossingen voor kunnen stellen.
    Elke adreswijziging in uw online account wordt niet toegepast op uw lopende bestelling.

    Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden? Neem contact met ons op
  • Ik wil u graag per telefoon spreken voor inlichtingen over mijn lopende bestelling

    Om ons te bellen vindt u een telefoonnummer tegen normaal tarief op uw aankoopfactuur (boven het nummer van de factuur) die u per e-mail ontvangen heeft en die ook in uw online account terug te vinden is.
    Als dit nummer niet op de aangegeven plaats op uw factuur terug te vinden is, mail ons dan, zodat onze Klantenservice contact met u op kan nemen.

    Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden? Neem contact met ons op